Schimbarea. O altă monedă de schimb

“Dacă faptele nu se potrivesc cu teoria, schimbă faptele”. ~ Albert Einstein

Ador acest citat! Schimbarea este acel cuvânt înfricoșător de care majoritatea antreprenorilor se feresc. Nu vreau să mă schimb. De ce să mă schimb? De ce nu se schimbă toți ceilalți pentru ca la mine să meargă? Dacă mă schimb, atunci voi fi în afara zonei mele de confort. De ce să schimbi ceva care nu este stricat?

Să ne concentrăm asupra modului în care nevoile ne cer să ne schimbăm. În primul rând, de ce ar vrea cineva să se schimbe? Este pentru că nu le place rezultatul?

Cauză si efect. Fapte și teorie. Yin și yang. Dacă nu îți place rezultatul final, atunci trebuie să schimbi acțiunile. Dacă faptele nu se potrivesc teoriei, cu alte cuvinte, rezultatul final al faptelor nu este teoria, atunci faptele trebuie să se schimbe. Acțiunile tale (cauza) creează un rezultat final (efect). Dacă nu îți place efectul, schimbă cauza. Dacă dorești un anumit efect, dar nu îl obține, atunci schimbă cauza.

Este foarte simplu, dar o complicăm, pentru că noi credem că toți ceilalți trebuie să se schimbe și nu noi. Stop. Ia o pauză. Citește din nou asta. Este foarte simplu. Vrem un rezultat final diferit. Trebuie să facem o schimbare.

Dacă vrei să convingi pe cineva că ai dreptate și se uită la tine de parcă ai avea trei ochi … oprește-te. Uită-te înăuntru. De ce vrei să convingi pe cineva de ceva? Dacă cineva nu îți poate vedea punctul de vedere din orice motiv, dacă cineva face ceva care nu îți place, dacă cineva sau ceva nu este ceea ce te aștepți … atunci privește înăuntru.

Pentru a deveni prosperi este necesar să ne schimbăm convingerile cu privire la ceea ce este de preț și ce nu pentru afacerea ta. Care este planul?

Uită-te la ceea ce faci, gândești, spui … ia vina de la ceilalți și uită-te la acțiunile tale și fă modificările și ajustările necesare pentru a obține rezultatul final pe care îl dorești.

Planul necesită conștientizarea a ceea ce este cu adevărat valoros pentru afacerea ta. Apoi, nevoile sunt satisfăcute.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *